Frequently Asked Questions/ Veel gestelde vragen. 


01. Kan óók ik als sporter kosteloos van Robo-Coach gebruik maken?
Ja, wanneer jouw sportschool van Robo-Coach gebruik maakt, kunnen alle sporters gratis een profiel gebruiken. Jij dus ook! Registreren kan óf op de website óf binnen de sportschool, aan de balie.


02. Wanneer en hoe kan ik mijn Healthcheck doen?
Om de zo veel tijd bestaat de mogelijkheid om je healthcheck te doen. Daartussen is het niet mogelijk om je healthcheck in te vullen. Op je profiel staat aangegeven op welke datum jij je volgende healthcheck kan doen. Deze datum kan naar een later tijdstip verschuiven als je langer dan 2 weken niet in de sportschool bent geweest. Maak altijd even een afspraak met een instructeur om de healthcheck te doen. Vervolgens kan je samen met de instructeur je gegevens doorvoeren. Je mag zelf weten welke waarden je invult bij de healthcheck. Dit is afhankelijk van welke waarden er gemeten worden door de sportschool. Het is dus mogelijk om je healthcheck op te slaan zonder dat alle waarden zijn ingevuld. Data van de volgende healthchecks zijn VANAF en kunnen ieder gewenst tijdstip daarna ingevuld worden.


03. Hoe kan ik doelen stellen?
Je kunt doelen stellen naar een volgende healthcheck toe. Dit kan de eerstvolgende healthcheck zijn óf een opeenvolgende healthcheck. Doelen kan je zelf stellen, maar voor professioneel advies is het aan te raden om dit samen met een instructeur te doen. Nadat je een doel hebt opgeslagen is het mogelijk om je doel nog aan te passen, door op je doel te klikken. Het is niet mogelijk om je doel nog aan te passen als de datum bereikt is waarop je het desbetreffende doel hebt gesteld.


04. Waar kan ik informatie vinden over andere sporters in mijn sportschool?
ClubRobo is de community binnen jouw sportschool. Hier vind je informatie over mede sporters en kun je zien wat er in jouw sportschool gebeurd.


05. Waar kan ik zien wanneer een instructeur werkt?
Bij het teambook zie je precies wie welke instructeur is en op welke dagen en tijden hij of zij werkt.


06. Wat zijn credits en hoe verdien ik ze?
Credits zijn beloningen die je sportschool jou geeft aan de hand van jouw sportgedrag. Credits krijg je door gestructureerd te blijven sporten en verdien je door:

- Te komen sporten;
- Je agenda in te plannen;
- Healthchecks te doen;
- Doelen te behalen.


07. Wat kan ik met mijn verdiende credits doen?
Je kan je credits inwisselen voor beloningen. Deze beloningen zijn terug te vinden op de SHOP pagina. Hier wordt duidelijk uitgelegd hoe je de beloningen kunt verkrijgen.


08. Waarom kan ik niet op de dag zelf een training inplannen of wijzigen?
Je kan trainingen plannen en wijzigen tot en met uiterlijk één dag van te voren.


09. Ik heb een training gepland en ben ook gaan sporten op die dag, maar heb geen credits gekregen?
Dit kan komen, omdat je tijdens het inloggen niet geregistreerd bent in de sportschool. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Vraag aan de balie of ze hier meer inzicht in hebben. Een medewerker kan jouw credits corrigeren. 

10. Kan iedereen mijn persoonlijke informatie zien?
Iedereen heeft de mogelijkheid jouw persoonlijke informatie te zien. Echter, je kiest er zelf voor om deze informatie te delen of niet. Je kan dit aangeven onder ‘persoonlijke instellingen’ op je profiel.


11. Wat gebeurt er met mijn profiel als ik geen lid meer ben van mijn sportschool?
Wanneer je bent uitgeschreven bij een sportschool zal je profiel geblokkeerd worden. Uitsluitend leden hebben toegang tot een persoonlijk profiel van de sportschool.


12. Ik wil geen email berichten meer ontvangen. Hoe kan ik dat instellen? 
Het is mogelijk om specifieke of alle email meldingen van Robo-Coach uit te zetten. Dit kan je doen in de persoonlijke instellingen in je profiel. Je kan dus van Robo-Coach gebruik maken zonder een enkele email te ontvangen. 


13. Ik wil mijn account stopzetten. Hoe doe ik dat?

Stuur je naam + ‘afmelden’ naar helpdesk@robo-coach.nl. Wij zullen jouw account binnen 24 uur offline zetten.

14. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen?
Stel deze vraag eerst aan een medewerker bij jou in de club. Mocht dit niet helpen dan kan je alle vragen over het gebruik van je account sturen naar helpdesk@robo-coach.nl.
Voor overige vragen kun je contact opnemen via info@robo-coach.nl.